REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO HOME & KITCHEN
(www.landmann24.pl)
-
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://landmann24.pl
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep internetowy HOME & KITCHEN, działający pod adresem https://landmann24.pl prowadzony jest przez HOME & KITCHEN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23,
NIP: 525-261-59-10, REGON: 361335407, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000554366. Wysokość kapitału zakładowego 50.000,00 zł.
Numer telefonu do siedziby firmy +48 22 8506595, adres e-mail biuro@hk24.pl - Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
- Definicje:
- KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
- KONSUMENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- SPRZEDAWCA; HOME & KITCHEN - HOME & KITCHEN SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23, NIP: 525-261-59-10, REGON: 361335407.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta;
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- KONTO- usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego w sklepie internetowym Zamówieniach;
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego HOME & KITCHEN;
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym: https://hk24.pl za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
- TOWAR; PRODUKT - prezentowana w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będące przedmiotem Umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy HOME & KITCHEN Sp. z o.o. a Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego;
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
- USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U z 2013 r. poz. 1422);
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
- Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa.
- W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa HOME & KITCHEN sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób fizycznych, które ukończyły wiek 18 lat lub osób prawnych albo jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnych. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://hk24.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
II. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest warunkiem opcjonalnym do złożenia zamówienia w sklepie internetowym HOME & KITCHEN.
- Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie Formularza Rejestracyjnego, udostępnianego na stronie internetowej Sklepu i prowadzi do założenia Konta.
- Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
- Korzystanie z Konta jest nieodpłatne przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość w każdym czasie i bez podania przyczyny usunięcia Konta. W tym celu powinien wysłać stosowne żądanie Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hk24.pl lub też pisemnie na adres: HOME & KITCHEN SP. Z O.O. z siedzibą w Warszawie, 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23.
- Złożenie zamówienia następuje za pośrednictwem Formularza Zamówienia, z którego korzystanie rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego Towaru do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym.
- HOME & KITCHEN może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez HOME & KITCHEN za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię HOME & KITCHEN.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla HOME & KITCHEN,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet
III. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://hk24.pl dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka, w ramach Formularza Zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych w Formularzu Zamówienia, w tym danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia. Podsumowanie Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne jest:
- dodanie Towaru do koszyka.
- wybór rodzaju dostawy,
- wybór rodzaju płatności,
- wybór miejsca wydania rzeczy
- dokonanie akceptacji treści Regulaminu,
- oraz naciśnięcie pola potwierdzającego złożenie Zamówienia o nazwie „Zamawiam i płacę”.
- Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z HOME & KITCHEN Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
IV. Dostawa
- Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Firmy kurierskiej
- Poczty Polskiej
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w jednym Ze sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju po dokonaniu wcześniejszego wyboru siedziby sklepu.
- Aktualny cennik przesyłek kurierskich jest umieszczone pod adresem: https://hk24.pl/wysylka
- Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
- Termin realizacji dostawy wynosi 2 dni i liczy się od dnia złożenia przez Klienta Zamówienia.
V. Ceny i metody płatności
- Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
- Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- płatnością BLIK, kartą płatniczą, przelewem elektronicznym poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
- przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski o numerze:
41 1050 1025 1000 0090 9366 0208
należący do: MEGAPUNKT-100 sp. z o.o.; 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23 - za pobraniem,
- w sklepie sieci HOME & KITCHEN w przypadku wyboru odbioru towaru osobiście w siedzibie sklepu HOME & KITCHEN.
VI. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i 34 ustawy o prawach konsumenta.
- Termin do odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie rzeczy.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia z jednoznaczną informacją o skorzystaniu z przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Celem skorzystania z prawa odstąpienia oświadczenie może być złożone:
- pisemnie na adres: HOME & KITCHEN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-138 Warszawa, Plac Mirowski 1
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@hk24.pl.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o Prawach Konsumenta oraz dostępny jest na stronie sklepu internetowego.
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną Sprzedawca ma obowiązek przesłać niezwłocznie Konsumentowi na wskazany przez niego adres e-mail potwierdzenia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od umowy konsument otrzymuje zwrot wszystkich dokonanych płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie użył Konsument w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży konsument zobowiązany będzie ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, których wysokości zależna będzie od wybranego przez konsumenta sposobu nadania przesyłki do HOME & KITCHEN.
- Możliwe jest dokonanie zwrotu towaru bez ponoszenia kosztów zwracając towar do najbliższego sklepu sieci HOME & KITCHEN.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Formularz odstąpienia od umowy >>
VII. Reklamacje dotyczące Towarów
- HOME & KITCHEN jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeśli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: HOME & KITCHEN sp. z o.o., 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23.
- HOME & KITCHEN zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- HOME & KITCHEN nie jest producentem Towarów, jednak niektóre Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją jakości. W przypadku nabycia przez konsumenta towaru objętego gwarancją jakości zasady gwarancji zostaną wskazane w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
VIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- HOME & KITCHEN podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić HOME & KITCHEN o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać: pisemnie na adres HOME & KITCHEN sp. z o.o., 03-117 Wrszawa, ul. Stągiewna 23 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hk24.pl
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- HOME & KITCHEN zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
IX. Bon Podarunkowy
- Wystawcą Bonu Podarunkowego jest Firma HOME & KITCHEN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
- Bon Podarunkowy to dokument o wartości określonej przez Klienta. Klient w sklepie stacjonarnym określa wartość bonu i podaje ją sprzedawcy do informacji.
- Pracownik sklepu HOME & KITCHEN uzupełnia na dokumencie: tożsamość osoby, której Bon zostanie podarowany, kwotę oraz termin w jakim należy zrealizować Bon.
- Osoba, dla której wykupiony zostanie Bon otrzymuje go w formie papierowego kuponu opatrzonego numerem.
- Minimalna wartość, na którą opiewał będzie dokument nie może być niższa niż 50 zł.
- Posiadacz Bonu Podarunkowego jest uprawniony do jego wykorzystania wyłącznie za okazaniem dokumentu tożsamości oraz dowodem zakupu bonu (paragon fiskalny) w terminie określonym na dokumencie.
- Realizacja zakupu za okazaniem Bonu jest możliwa wyłącznie w sklepie internetowym https://hk24.pl podając kod promocyjny Bonu w uwagach do zamówienia.
- Okres ważności bonu podarunkowego wynosi maksymalnie 2 miesiące licząc od dnia jego zakupu (zgodnie z datą widniejącą na dokumencie).
- Niezrealizowanie bonu podarunkowego w terminie określonym w treści dokumentu jest równoznaczne z utratą ważności Bonu Podarunkowego i nie może być podstawą roszczeń w stosunku do HOME & KITCHEN.
- Bon podarunkowy nie może zostać zamieniony na gotówkę, zarówno w całości jak i częściowo.
- W sytuacji, gdy wartość zakupionego produktu jest niższa od kwoty, na jaką opiewa Bon różnica nie zostanie kupującemu zwrócona.
- W przypadku, gdy wartość produktu jest wyższa od wartości, na którą opiewa Bon Podarunkowy klient obowiązany jest do pokrycia tej różnicy. Różnica może być uregulowana na z wykorzystaniem dwóch sposobów płatności: przedpłata/przelew lub dopłatą przy odbiorze towaru.
- Zakupiony Bon Podarunkowy nie podlega zwrotowi.
- Klient nie może samodzielnie nanosić żadnych zmian na Bonach Podarunkowych.
- W przypadku dokonania jakichkolwiek modyfikacji Bon Podarunkowy automatycznie traci swoją ważność. Pracownik sklepu odmówi realizacji takiego dokumentu.
- Przyjęcie oraz okazanie Bonu Podarunkowego przy zakupie stanowi potwierdzenie, że posiadacz dokumentu akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
X. Polityka prywatności
- Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sklep Danych zawartych w Zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania Umowy sprzedaży zawartej z Klientem. W pozostałym zakresie przetwarzanie danych osobowych Klienta wymaga jego zgody.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne.
- Sklep internetowy przetwarza dane osobowe w następujących celach:
-
- zarejestrowania się w Serwisie
- zawarcia umowy
- dokonania rozliczeń
- dostarczenia zamówionego przez Użytkownika towaru
- korzystania przez Użytkownika wszelkich uprawnień konsumenckich (np. odstąpienie od umowy, rękojmia)
- przekazania danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z:
- świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).
- obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).
- w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO).
-
- Ujawnione dane osobowe Klienta nie będą przekazywane osobom trzecim, wyłączając przekazanie tych danych do Banku wymienionego w pkt. 3.2 w celu realizacji Zamówienia.
- W przypadku, gdy podanie danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Sklepem internetowym
- W przypadku przekazania danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.
- Dane osobowe zostaną usunięte na żądanie Klienta zgłoszone w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na biuro@hk24.pl
- Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania na Indywidualnym Koncie użytkownika. Klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz możliwość ich zmiany.
- Sprzedawca może wysyłać materiały oraz informacje handlowe w przypadku, gdy Klient dokonał subskrypcji Newslettera. Sprzedawca niezwłocznie uwzględni prośby o zaprzestanie wysyłania materiałów i informacji handlowych.
- Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się chronić wszystkie informacje ujawnione przez Klienta zgodnie z zasadami ochrony danych wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
XI. Polityka Cookies
- Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie).
Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora. - Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- marketingowych (remarketing)
- określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google,
- zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
- Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji, korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
- Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
- Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
- Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
- Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
- Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
- Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
- Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
XII.Prawa autorskie- Sprzedawcy przysługują wyłączne majątkowe prawa autorskie do treści opisów produktów zawartych na stronie Sklepu internetowego https://hk24.pl
- Wykorzystywanie materiałów zamieszczonych na Stronie internetowej jest dopuszczalne tylko dla celów współpracy ze Sprzedawcą i tylko na własny użytek Klienta.
- Kopiowanie, przekazywanie oraz udostępnianie odpłatnie lub nieodpłatnie osobom trzecim treści znajdujących się na stronach Sklepu jest dopuszczalne tylko za pisemną zgodą Sprzedawcy.
- W odniesieniu do danych oraz wszelkich innych materiałów udostępnionych na Stronie Internetowej nie jest dopuszczalne wykorzystanie ich w celu prowadzenia przez Klienta lub Użytkownika Internetu działalności konkurencyjnej wobec Sprzedawcy.
XIII. Zamówienia specjalne
- Warunki realizacji Zamówień Specjalnych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie drogą e-mailową. Wszelkie pytania dotyczące Zamówień indywidualnych należy kierować na adres e-mailowy Sklepu biuro@hk24.pl
- Towar zakupiony poprzez Zamówienie Specjalne można odebrać w wybranym przez siebie sklepie stacjonarnym HOME & KITCHEN sp. z o.o. lub otrzymać w formie przesyłki kurierskiej.
- Przyjęcie Zamówienia do realizacji możliwe jest dopiero po dokonaniu przedpłaty przez Klienta na rachunek bankowy Sklepu. Zaliczka w wysokości 29% wartości Zamówienia zostaje zaliczona na koszt Zamówienia w momencie odbioru towaru. W sytuacji, gdy Klient odmawia odebrania towaru, który zamówił zaliczka ulega przepadkowi.
- Zwrot produktu sprowadzonego na Specjalne zamówienie wyłącznie na zlecenie Kupującego jest niemożliwy jeżeli odbiór miał miejsce w sklepie stacjonarnym.
- Zwrot zakupionego jako zamówienie specjalne, odebranego w formie przesyłki kurierskiej odbywa się zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszym Regulaminie .
XIII. Postanowienia końcowe
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy HOME & KITCHEN a Klientem, który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy HOME & KITCHEN a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę HOME & KITCHEN.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 1 lipca 2001 r., dla Umów zawartych po 25 grudnia 2014 r. z Klientami będącymi Konsumentami –przepisy ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku oraz inne właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.